Системи контролю та управління доступом

Якщо вам необхідно організувати надійну систему доступу та реєстрації у пунктах пропуску, то вас зацікавлять рішення, які пропонує наша компанія. Ми пропонуємо найрізноманітніші системи контролю доступу, характерними рисами яких є 100-відсоткова надійність та ефективність.

Що таке СКД

Системи контролю доступу (СКД або СКУД) – це комплекс технічних засобів, основним призначенням якого є запобігання несанкціонованому проникненню та ведення журналу реєстрації відвідувачів у точках пропуску. У СКД входить електронне обладнання та спеціалізоване програмне забезпечення. Спеціалісти компанії MYOTEK використовують швидкі, ефективні та економні рішення, які забезпечують виконання наступних завдань:

  • Ідентифікацію осіб у точці доступу із застосуванням RFID-карт та брелоків, магнітних карт, цифрових паролів, біометричних даних тощо.
  • Реєстрацію часу спроби (або спроб) доступу.
  • Автоматичний дозвіл або заборону пропуску всередину захищеного периметра.
  • Відстеження та запис до журналу ідентифікаційних даних, а також часу входу та виходу. Цю інформацію, наприклад, зручно застосовувати для обліку робочого часу співробітників.
  • Збір, обробку та аналіз інформації щодо функціонування системи, включаючи дані про події, пов’язані зі спробами несанкціонованого втручання у її роботу.

Наші системи здатні працювати цілодобово в режимі NonStop і дозволяють виключити вплив людського фактору на кожному етапі за рахунок автоматичного функціонування всіх елементів.

Де і чому використовуються СКД

Системи контролю та управління доступом, що пропонуються нашою компанією, можуть бути встановлені на підприємстві будь-якого напрямку діяльності та масштабу. Вибираючи MYOTEK, ви отримуєте низку переваг, серед яких:

  • Безкоштовний виклик спеціаліста для обстеження та консультації.
  • Доступні ціни на обладнання, монтаж та обслуговування.
  • Проект СКД (СКУД) створюється на основі докладного аудиту потреби підприємства у системі безпеки, а також з урахуванням побажань замовника.
  • Застосування новітніх технологій, включаючи доступ за біометричними даними, наприклад, за відбитком пальця.
  • Надання консультацій щодо підвищення ефективності функціонування вже наявної СКД (СКУД).
  • Надійність роботи системи – СКД встановлені та вже тривалий час успішно виконують покладені на них функції