Запорука успішного готельно-ресторанного бізнесу, правильна автоматизація усіх робочих процесів, яка зводить до мінімуму втручання людського фактору, та дозволяє контролювати на усіх ланках — від бронювання номеру чи від замовлення в ресторані, до фінансового обліку.
В умовах високої конкуренції перевагу отримує той ресторатор, готельєр чи власник будь-якого іншого бізнесу, який постійно оновлює та вдосконалює методи управління!
Наші спеціалісти допоможуть вам підібрати та впровадити програмне рішення системи управління (Property Management System, PMS), яке допоможе раціоналізувати використання наявних ресурсів, зменшити витрати й одночасно максимально підвищити ваші прибутки.
Засоби автоматизації бізнес-процесів
У набір функціоналу PMS ми включили наступні модулі:
- Адміністративний.
- Бухгалтерський.
- Модуль номерного фонду.
- Модуль закладу харчування.
- Сервер з єдиною базою даних.
- Додаткові модулі, які додаються залежно від особливостей підприємства.
Структурні одиниці даного комплексу є невід’ємними частинами єдиної IT-інфраструктури. Причому кожна з яких виконує функцію, властиву лише їй.
Види бізнес-процесів, що підлягають автоматизації
Система управління дозволяє автоматизувати всі бізнес-процеси готелю, які можна умовно розділити на дві категорії:
- Внутрішні (бек-офіс). Здійснюються без безпосереднього контакту із клієнтами.
- Зовнішні (фронт-офіс). Прямо взаємодіють зі споживачами послуг, що надаються готелем.
До першої категорії належить діяльність адміністрації, а також бухгалтерський та складський облік, податкова звітність тощо. В їх функції входить виробництво послуг та продукції, постачання всім необхідним, логістика, управління персоналом та фінансування всіх процесів.
Друга категорія включає функції, орієнтовані на взаємодію з клієнтом:
- Контроль номерного фонду.
- Бронювання номерів.
- Поселення та виселення.
- Формування звітності.
- Розрахунок потреб у послугах та ін.
Сюди входить складання та ведення меню, формування замовлень та рахунків, телефонний сервіс з організацією тарифікації, замовлення столика, що також згодом включається до рахунку за кімнату. Обліковуються конференції та банкети, виконується резервування рахунку за проживання в номері, ведеться облік використання мінібарів та сейфів. Забезпечується й створення електронних ключів, які підключаються до системи контролю та управління доступом (СКУД).
Переваги PMS
Функціонал системи максимально враховує так званий «людський фактор», тому при веденні бізнесу вас не чекатиме жодна несподіванка – всі можливі варіанти вже передбачені. Тому завдяки великій гнучкості PMS точно налаштовується під ваші потреби.
Єдина система управління дозволяє автоматизувати діяльність будь-яких сегментів готельного комплексу – безпосередньо готелю, ресторану, СПА, аквапарку, фітнес-зони та інших. А для повної автоматизації роботи, наприклад, санаторного закладу в PMS включені модулі керування роботою медичного блоку та реалізації путівок.
Система об’єднає в єдину мережу всі ваші POS-термінали, фіскальні реєстратори та POS-принтери, встановлені у точках продажу товарів та послуг. І не має значення, у якому напрямі ви працюєте. PMS допоможе автоматизувати роботу кафе та антикафе, бару, ресторану(HoReCa), кінотеатру, онцерт-холу та паркування. Навіть роботу фестивалю PMS впорядкує так, що ви будете позбавлені будь-яких проблем.